sábado, 6 de julio de 2013

Seguim amb la meva historia

Vaig agafar l'autobús quan el sol encara no s'havia post. Els seients eres asquerosos, tots plens de pols i aquelles coses a les que els humans anomeneu "xiclets". Vaig decidir no seure allà ja que no em venia gaire de gust agafar el sida.
Finalment vaig arribar al meu destí: l'enorme ciutat de B no ho tenso dir. Vaig seguir el meu camí per les cloaques, ja que no crec que els humans estigueu gaire acostumats a veure un Plàtan genialment guapo amb ulleres de sol caminant pels carrers, oi? El cas es que vaig mirar al meu voltant i... CHAN CHAN CHAAAAAAAAAN!! Perdut. Ni p*ta idea d'on era. Un enorme camió amb un enore logo de lletres enormes i grogues, verdes i vermelles estava descarregant unes quantes fruites com jo. Devien ser els meus aliats! I si no ho eres em donava exactament igual, serien els meus servents, llavors.
Com un desesperat, vaig mirar per tot arreu en busca de la caixa dels Plàtans, per poder començar a reclutar personal. Faria com els militars des E.E.U.U.: "Vols viure aventures com en un videojoc? No saps què fer de la teva vida? Ets major de divuit anys i no tens por de que els teus pares es cabrejin amb tu com a "Dos hombres i medio"? Allista't! Serviràs al teu país i lluitarás contra els malfactors que volen destruir la nostra estimada pàtria! Seràs un valent! Bla, bla, bla..." (Dos hombres i medio: Comédia televisisva en la que Charlie Sheen (Charlie Harper) i Nosequenosecuantos (Alan Harper)junto al joven Angus T Nosequé (Jake Harper) aprenderàn a ser hombres. Todo comienza cuando Alan i Jake se mudan a casa de Charlie \Aquesta és més o menys la descripció que en fa NEOX/)
Tornant a lo que explicava, que no estem a lo que estem (sí, et miro a TU, a TUUU), vaig intentar parlar amb aquells plàtans estú*ids i apilats, però no en vaig conseguir res; ells no havien sortit mai de la Terra, nascuts i criats en una platanera a unes illes anomenades "Gran Cantania" o alguna cosa així. No havien vist mai Platalandia! I tot per culpa vostra, humans!!
Bé, com que no vaig aconseguir res úitil d'aquells plàtans vaig decidir anar a parlar amb altres fruites. Però... REQUETECHAN CHAN CHAAAAN!! HORROR!! Un humà havia agafat la caixa i ens estava portant cap a l'entrada d'un lloc on a sobre la enorme porta (d'entrada, per si algú no hi arriba) Hi havia un cartell on posava: ZOO. Anda! Fíjate tu! Merda... fijate... era el logo que hi havia al camió. SHIT!!! I jo sense adonar-me'n! Es de ser humanos, oiga!

I... corte seco!! Aquí acaba el capítol d''avui. Espero que us hagi pet potar a tots i que hagueu hagut d'anar a urgències.

Malvadament, jo.

Aixxx... no m'agrada com queda això de "Malvadament, jo"... prefereixo "Malvadamente, yo". Així que encara que les entrades siguin en català, les finalitzacions d'aquestes seràn en castellà.

Malvadamente, yo (me gustaaa)

1 comentario:

  1. Sisplau, que a que no li hagi agradat, deixi un comentari i digui perquè.

    ResponderEliminar

¡¿Pero a què esperes?! ¡¡Deixa de llegar això i comenta ja!!